A Review Of نقش دین در زندگی افراد

Wiki Article

امام صادق ( علیه السلام) می فرماید: «کسی که از خدا بترسد، همه چیز از او می ترسد .» از این روایت استفاده می شود که ترس از خداوند، به انسان ابهت و قداست و ارزشی عنایت می کند که دیگر موجودات، تحت تاثیر او قرار می گیرند . چنانکه در حالات ائمه ( علیهم السلام) در تاریخ، داستان های زیادی در همین مورد آمده است که حتی حیوانات وحشی از آنان می ترسیدند و در مقابل آن ها رام می شدند .

پلورالیسم این قابلیت را ندارد که در قوانین وارد شود. پلورالیسم این قابلیت را ندارد که در ریاضیات، علوم طبیعی، علوم عقلی و حتی علوم انسانی وارد شود.

همچنین ، کوفیانی که حضرت امیر(ع) را جان به لب کردند.( رجوع شود به نهج البلاغه)

شما حرف درست می زنی ولی اشتباه می کنی که فکر می کنی اسلام یعنی ایران

اینُ بدون که هیچ وقتی یک مسلمان نمیاد بگه به من چه ربطی داره وظیفه ما نیست درحالی توان انجامشو داره بعد حرفشو با بهانه هایی درست جلوه بده و یه کودنایی مثله رائفی هم بیان بواسطه قرآن این به من چه ربطی داره خامنه ای رو توجیح کنن

یعنی افکار و گفتار و کردار همونها رو داشته باشه. چنین شخصی میشه : کوفی مسلک. کسی که که بشیوهء کوفی هایِ مدنظر ، زندگی میکنه.

سؤال مهمی که به ذهن هر فرد آزاداندیش می رسد این است که با وجود اینکه او به عوارض این ادعا آگاهی دارد، به چه دلیل او چنین ادعایی را مطرح می کند.

خاک گلدان را چگونه درست کنیم؟

ادیان الهی، به خاطر تناسبشان با فطرت و احکام کلی، جهت و شیوه واحدی دارند.

هر روز هم همون قاتل بیاد و به روتون بخنده و مسخره تون بکنه!!!

در روایات شیعه دجال در آخرالزمان و پیش از قیام مهدی از خراسان ظهور می‌کند و او با انجام کارهای شگفت‌انگیز و معجزاتی جمع زیادی از مردم را می‌فریبد.

جمهوری ، یعنی مردم. یعنی مردم با رای دادن ، خواسته شون رو ابراز کردن.

تحقیق ادبیات پایداری عنوان ادبیات پایداری معمولاً به آثاری اطلاق می‌شود که تحت تأثیر شرایط…

یک حاکم مهم اینه که وظیفشو درست انجام بده فرقی نمی کنه مسلمان باشه یا نه مهم اینه که کار درست و عقلانی و انسان دوستانرو انجام بده که رضاه شاه همینطوری بود ایران رو از دهات تبدیل کرد به پیشرفته ترین کشور تو دنیا در اون زمان و تکنولوژی هایی که ایران داشت فقط توی کشورهای رده بالا پیدا میشد اگر قصر ساخت واسه خودش و مدال طلا آویزون می کرد به لباس نوش جونش چون همه اینارو more info برای مردم هم می خواست و تمام تلاششو می کرد که همینطور بشه و هر ایرانی واسه خودش پادشاهانه زندگی کنه

Report this wiki page